Over ons

Stichting Boom Boom Heart initiëert en ondersteunt unieke producties op het gebied van literatuur, muziek en film, waarin een samensmelting van universele waarden met eigentijdse uitdrukkingsmiddelen wordt beoogd.

De stichting ambieert een inhoudelijke bijdrage te leveren aan de cultuur van onze samenleving.

Stichting Boom Boom Heart werkt vanuit en onderhoudt Studio BBH, werkplek en facilitair instrument, uitgerust voor zowel audio- als filmproducties.

Artistiek en zakelijk leider van de stichting is Stijn van der Loo.

Sinds 1 april 2024 heeft de stichting de prestigieuze status van Culturele ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) gekregen van de belastingdienst!

Stichting Boom Boom Heart is een culturele Algemene Nut Beogende Instelling (ANBI). Daardoor zijn giften voor 125% aftrekbaar van de (inkomsten)belasting.

Een unieke kans om uw steentje bij te dragen aan de cultuur en zelf financieel voordeel te behalen.

Maarten Mourik

Maarten Mourik is theaterregisseur. Ooit richtte hij de groep Montezuma's Revenge op. Tegenwoordig regisseert en schrijft hij vele theaterproducties.
Van Stichting Boomboomheart is hij de voorzitter.

Jacco Patist

Jacco Patist is oprichter/directeur van lichtverhuurbedrijf Lichtwerk Amsterdam. Ooit begonnen als geluidstechnicus is thans zijn bedrijf niet meer weg te denken in de Nederlandse theaters, waar hij de techniek doet van artiesten als Youp van t Hek, Sanne Wallis de Vries, Najib Amahali e.v.a.
Van stichting Boom Boom Heart is hij secretaris/penningmeester

Leo Samama

Leo Samama is componist en vooraanstaand muziekhistoricus. Zijn werk omvat vele composities, maar ook boekpublicaties, lezingen. Daarnaast heeft hij grote bestuurlijke ervaring in velerlei geledingen binnen de klassieke muziek.
Van stichting Boomboomheart is hij bestuurslid.

Gegevens Stichting Boom Boom Heart

Doelstelling

Stichting Boom Boom Heart is een culturele ANBI-instelling die projecten op het gebied van literatuur, muziek(compositie), theater en film initiëert en ondersteunt. Deze projecten streven een samensmelting na van oude/universele waarden met eigentijdse uitingsvormen, met als doel positief bij te dragen aan het Nederlandse culturele landschap. De stichting werkt samen met diverse kunstinstellingen en professionals in de kunsten en heeft Studio BBH als werkplek/facilitair instrument.

Naam van de instelling:

Stichting Boom Boom Heart

RSIN of fiscaal nummer:

Contactgegevens van de instelling:

Stichting Boom Boom Heart
Ringbaan Oost 8 - ruimte 12
5013 CA Tilburg
studioboomboomheart@gmail.com
Parkeerplaats:
 Lovense Kanaaldijk 63 - Tilburg

Hoofdlijnen van het beleidsplan 2024-2029

- Het aanleggen en onderhouden van een projectenportfolio en archief om nieuwe samenwerkingen en opdrachten te realiseren.
- Het uitbreiden van het netwerk en het genereren van bekendheid als goede-doelen-stichting door middel van (bijdrage aan of initiëring van) aansprekende, maatschappelijk relevante projecten.
- Uitbreiding van het bestuur met bestuurders, toonaangevend binnen de vakgebieden van de stichting.
- Het vergaren van voldoende kapitaal o.a. door middel van werk in opdracht om de doelstellingen te realiseren.

Directeur/Artistiek leider - Stijn van der Loo

Functies en namen van de bestuurders

Voorzitter - M. Mourik
Secretaris/Penningmeester - J.J. Patist
Bestuurslid - L.G. Samama

Beloningsbeleid

Het bestuur is onbezoldigd

Verslag van uitgeoefende activiteiten

zie de projecten op deze website

Financiële verantwoording

Download hier de jaarcijfers van Stichting Boom Boom Heart 2022

Samenwerken voor een betere wereld

Benieuwd naar de mogelijkheden voor een partnerschap?